Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Dobrej

Dobra, dnia 19 lipca 2016 r.

 

Nasz znak: ZEAS.2110.1.2016

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W DOBREJ
72-003 DOBRA, UL. GRANICZNA 31

 

Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)


Kierownik
Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej
72-003 Dobra, ul. Graniczna 31


I.     Nazwa i adres jednostki:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej

ul. Graniczna 31

72-003 Dobra

 

II.   Stanowisko pracy:

Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół
w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.

 

III.  Miejsce pracy:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Dobrej

ul. Graniczna 31

72-003 Dobra

 

IV.  Nawiązanie stosunku pracy:

  1. Nawiązanie stosunku pracy:    od dnia 01 września 2016 r.
  2. Forma zatrudnienia:                 umowa o pracę
  3. Wymiar czasu pracy:                pełny etat

4.    Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

5.    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

6.    Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą:

1)    służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych;

2)    służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem;

3)    pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

V.   Wymagania związane ze stosunkiem pracy:

1.    Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2     posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku - wykształcenie wyższe ekonomiczne;

3)    niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

5)    posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

2.    Wymagania dodatkowe:

1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;

2. znajomość przepisów ustaw, a w szczególności: ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowych od osób prawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy – Kodeks pracy;

3. biegła znajomość komputera (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej);

3)    wysoka kultura osobista;

4)    umiejętność obsługi elektronicznych urządzeń biurowych (faks, kopiarka itp.);

5)    zdecydowanie i samodzielność w działaniu;

6)    komunikatywność;

7)    terminowość;

8)    umiejętność pracy w zespole;

9)    rzetelność i odpowiedzialność.

 

VI.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)    analiza kont rozrachunkowych;

2)    pomoc w sporządzaniu planów finansowych szkół i ZEAS w Dobrej oraz sprawozdań z wykonania planów finansowych szkół i ZEAS w Dobrej;

3)    pomoc w przygotowaniu dokumentów, uzgadnianiu kont należności i zobowiązań na koniec okresów sprawozdawczych;

4)    dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych;

5)    prowadzenie spraw osobowych pracowników zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra: w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach oraz w Zespole Szkół w Dołujach w szczególności:

a)    prowadzenie akt osobowych pracowników,

b)    sporządzanie umów o pracę, umów zleceń oraz umów o dzieło,

c)    prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,

d)    przygotowywanie dokumentacji emerytalnej i rentowej pracowników,

e)    sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia oraz SIO;

f)    wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,

g)    przygotowywanie zmian wynagrodzeń pracowników szkół, po uzgodnieniu z dyrektorami szkół;

6)    archiwizacja dokumentów;

7)    prowadzenie ewidencji księgowej wpłat za świadczenia punktów przedszkolnych oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku kasjera;

8)    zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. kadr i płac w okresie usprawiedliwionej nieobecności w pracy;

9)    przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych;

10)  przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta;

11)  przygotowywanie wniosków wydatków do projektu budżetu gminy na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań;

12)  wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu czynności.

 

Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:

1. należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów;

2. prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego;

3. znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów;

4. przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw;

5. sprawną i uprzejmą obsługę interesantów;

6. przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej;

7. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi;

8. uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji;

9. przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.;

10. posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

VII.      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy:

  1. Praca wykonywana będzie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej, przy ul. Granicznej 31.
  2. Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
  3. Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
  5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
  6. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak jest podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych.
  7. Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej);
  8. Praca w godzinach: poniedziałek – piątek 7:00-15:00.

 

VIII.   Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.

 

IX.  Wymagane dokumenty:

1.    List motywacyjny.

2.    Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.

3.    Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl(wzór);

4.    Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

5.    Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

6.    Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

7.    Kserokopia dowodu osobistego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

8.    Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

9.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych - (wzór).

10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - (wzór).

11.  Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku - (wzór).

12.  Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) - (wzór).

 

X.   Termin i miejsce składania dokumentów:

1.    Osobiście w siedzibie Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 31.

2.    Pocztą na adres korespondencyjny Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej”.

3.    Oferty wraz z kompletem dokumentów należ składać w terminie do dnia 01 sierpnia 2016 r. do godz. 13:00.

4.    Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej w terminie do dnia  01 sierpnia 2016 r. do godz. 13:00.

5.    Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej po dniu 01 sierpnia 2016 r. godz. 13:00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

 

XI.  Dodatkowe informacje:

  1. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
  1. etap I – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert;
  2. etap II – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie i miejscu II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
  2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
  3. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Dobrej.
  4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

UWAGA:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć musza być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). "

 

Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: (91) 311 37 38 w. 20.

 

Kierownik

Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Dobrej

Joanna Hrabska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
19 lip 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
19 lip 2016, godz. 13:20

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
19 lip 2016, godz. 13:25