Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Dobra

Dobra, dnia 06 lutego 2014 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.1.2014.TG


OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
W URZĘDZIE GMINY DOBRA


    Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.)

Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. ochrony środowiska
w Wydziale ds. Obywatelskich i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51
72-003 Dobra
 

I.    Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra

II.    Stanowisko pracy:        
Stanowisko ds. ochrony środowiska.

III.    Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie
ul. Lipowa 51
72-003 Dobra

IV.    Nawiązanie stosunku pracy:
1.    Nawiązanie stosunku pracy od dnia 01 marca 2014 r., rozpoczęcie pracy nastąpi
od dnia 03 marca 2014 r.
2.    Forma zatrudnienia:      umowa o pracę.
3.    Wymiar czasu pracy:     2/5 etatu ( 16 godzin ).
4.    Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
5.    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

V.    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
    Wymaganie niezbędne:
1.    Obywatelstwo polskie.
2.    Wykształcenie wyższe magisterskie o specjalnościach budownictwo lub budownictwo wodne.
3.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4.    Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5.    Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony zdrowia.
6.    Prawo jazdy kategorii B.
    Wymagania dodatkowe:
1.    Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw z zakresu budownictwa, budownictwa wodnego i melioracji.
2.    Znajomość przepisów:
1)    ustawy Prawo wodne.
2)    ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
3)    ustawy o Finansach publicznych,
4)    ustawy Prawo zamówień publicznych,
5)    ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego,
6)    ustawy o ochronie danych osobowych,
7)    ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
3.    Biegła znajomość komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
4.    Wysoka kultura osobista.
5.    Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
6.    Umiejętność pracy w zespole.
7.    Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność negocjacji.
8.    Kreatywność, rzetelność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, terminowość, dyspozycyjność i odporność na stres.

VI.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1)    Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruntach, zgodnie z ustawą Prawo wodne.
2)    Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zmiany stosunków wodnych na gruncie.
3)    Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmian stosunków wodnych na gruncie.
4)    Zatwierdzanie pisemnej ugody w sprawie zmiany stosunków wodnych na gruncie w drodze decyzji administracyjnej, na wniosek złożony przez właścicieli gruntów.
5)    Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań.
6)    Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy, w ramach powierzonego zakresu czynności.
7)    Sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
8)    Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
9)    Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
10)    Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
w zakresie swoich obowiązków.
11)    Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
12)    Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
13)    Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
14)    Współpraca ze stanowiskiem ds. ochrony środowiska zajmującym się wydawaniem decyzji środowiskowych.
15)    Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. ochrony środowiska, zajmującego się wydawaniem decyzji środowiskowych, w przypadku usprawiedliwionej nieobecności.
16)    Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu

VII.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
1.    Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Wołczkowie przy ul. Lipowej 51.
2.    Praca o charakterze biurowym.
3.    Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
4.    Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
5.    Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
6.    Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet.
7.    Praca w dniach: poniedziałek, wtorek.

VIII.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.

IX.    Wymagane dokumenty:
1.    List motywacyjny.
2.    Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
3.    Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz (pdf)
4.    Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5.    Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6.    Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7.    Kserokopia dowodu osobistego.
8.    Kserokopia dokumentu prawa jazdy.
9.    Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
10.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - pobierz (pdf)
11.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - pobierz (pdf)
12.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony środowiska - pobierz (pdf)
13.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) - pobierz (pdf)
 
X.    Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
1)    osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
2)    pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Dobra”.

Oferty należy składać w terminie: do dnia 19.02.2014 r. do godz. 12.00.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 19 lutego 2014 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

XI.    Dodatkowe informacje:
    Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
    Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
    Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w jednostce.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia można uzyskać pod numerem telefonu: 91 424 44 93 Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra.

Wójt

Teresa Dera


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
07 lut 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
07 lut 2014, godz. 07:57

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
07 lut 2014, godz. 08:04