Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy
Dobra, dnia 17 sierpnia 2015 r.
Nasz znak: ZO.OK.2110.6.2015.TG
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W REFERACIE
DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I WARUNKÓW ZABUDOWY
W URZĘDZIE GMINY DOBRA
Z SIEDZIBĄ W DOBREJ PRZY UL. GRANICZNEJ 24A
STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
( nazwa stanowiska )
Na podstawie art. 11, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202)
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza nabór na
wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego
w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy
w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
- Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a.
- Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra
Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy
Dobra, ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra
- Nawiązanie stosunku pracy:
- Nawiązanie stosunku pracy: od dnia 01 października 2015 r.
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: Pełny etat.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe (wymagany profil, kierunek, specjalność: budownictwo, architektura).
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- Znajomość regulacji prawnych:
- Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Ustawy Prawo budowlane.
- Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Ustawy o Finansach publicznych.
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
- Ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego.
- Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.
- Biegłość w posługiwaniu się mapami i rysunkami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, znajomość technik biurowych.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.
- Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
- Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntu zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra.
- Wydawanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra.
- Wydawanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra.
- Sporządzanie i zawieranie umów związanych ze sporządzaniem zmian w planie zagospodarowania przestrzennego.
- Nadzór nad obsługą prac planistycznych.
- Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem numeru porządkowego dla nieruchomości położonych na terenie miejscowości, znajdujących się na terenie Gminy Dobra.
- Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulicom na terenie Gminy Dobra.
- Prowadzenie rejestru uchwał podjętych w zakresie nadania nazw ulicom na terenie Gminy Dobra.
- Prowadzenie wykazu ulic według miejscowości znajdujących się na terenie Gminy Dobra.
- Przekazywanie uchwał podjętych przez Radę Gminy w zakresie nazw ulic odpowiednim instytucjom.
- Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
w ramach powierzonego zakresu czynności. - Sporządzanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy oraz sprawozdań z działalności Wójta.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
- Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu obowiązków.
- Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy z zakresu swoich obowiązków.
- Obowiązek prowadzenia ewidencji wydatków, w tym wydatków inwestycyjnych
i uzgadnianie z pracownikiem księgowości wartości tych nakładów co najmniej raz w roku (zwłaszcza na koniec roku) z wartościami wynikającymi z ksiąg rachunkowych. - Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
- Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym. - W przypadku usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika zatrudnionego
na stanowisku ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra – pełnienie zastępstwa na
ww. stanowisku pracy. - Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w ramach powierzonego zakresu obowiązków.
Powyższe sprawy dotyczą miejscowości znajdujących się na terenie Gminy Dobra:
Płochocin, Wołczkowo, Dołuje, Kościno, Skarbimierzyce, Redlica, Wąwelnica, Lubieszyn, Stolec.
Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
- Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów.
- Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
- Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
- Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
- Sprawną i uprzejmą obsługę interesantów.
- Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
- Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
- Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
- Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
- Posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca wykonywana będzie w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a.
- Praca o charakterze biurowym.
- Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
- Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
- Praca w dniach: poniedziałek w godz. 8.00 – 17.00, wtorek w godz. 8.00 – 15.00, środa, czwartek, piątek w godz. 7.00 – 15.00.
- Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz
- Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- Kopia dowodu osobistego.
- Kopia dokumentu prawa jazdy.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – pobierz
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – pobierz
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku – pobierz
- Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) – pobierz
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
- pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra”.
Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:
do dnia 11 września 2015 r. do godz. 15.00.
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu).
Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 11 września 2015 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
- Dodatkowe informacje:
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna), drogą telefoniczną lub elektroniczną.
- Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
- Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na
ww. stanowisko urzędnicze są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
UWAGA: Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202)”. Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru. |
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela: Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, Nr telefonu kontaktowego: 91 424 44 93.
Wójt
Teresa Dera
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
17 sie 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
17 sie 2015, godz. 16:39
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
18 sie 2015, godz. 08:17