Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy

Dobra, dnia 17 sierpnia 2015 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.6.2015.TG

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W REFERACIE

DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I WARUNKÓW ZABUDOWY

W URZĘDZIE GMINY DOBRA

Z SIEDZIBĄ W DOBREJ PRZY UL. GRANICZNEJ 24A

 

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

( nazwa stanowiska )

 

Na podstawie art. 11, art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202)

Wójt Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

ogłasza nabór na

wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego

w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy

w Urzędzie Gminy Dobra

z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Dobra

ul. Szczecińska 16a

72-003 Dobra

  1. Stanowisko pracy:          

Stanowisko ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a.

  1. Miejsce pracy:

Urząd Gminy Dobra

Referat ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy

Dobra, ul. Graniczna 24a

72-003 Dobra

 

  1. Nawiązanie stosunku pracy:
    1. Nawiązanie stosunku pracy:          od dnia 01 października 2015 r.
    2. Forma zatrudnienia:                      Umowa o pracę.
    3. Wymiar czasu pracy:                     Pełny etat.
    4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
    5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe (wymagany profil, kierunek, specjalność: budownictwo, architektura).
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
  6. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  2. Znajomość regulacji prawnych:
  1. Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  2. Ustawy Prawo budowlane.
  1. Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu ustaw:
  1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Ustawy o Finansach publicznych.
  3. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  4. Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  5. Ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego.
  6. Ustawy o ochronie danych osobowych.
  7. Ustawy o dostępie do informacji publicznej,

oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw.

  1. Biegłość w posługiwaniu się mapami i rysunkami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, znajomość technik biurowych.
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.
  4. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  5. Umiejętność pracy w zespole.
  6. Komunikatywność.
  7. Terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
  8. Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej)

                                                                                                                

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntu zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra.
  2. Wydawanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra.
  3. Wydawanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra.
  4. Sporządzanie i zawieranie umów związanych ze sporządzaniem zmian w planie zagospodarowania przestrzennego.
  5. Nadzór nad obsługą prac planistycznych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem numeru porządkowego dla nieruchomości położonych na terenie miejscowości, znajdujących się na terenie Gminy Dobra.
  7. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulicom na terenie Gminy Dobra.
  8. Prowadzenie rejestru uchwał podjętych w zakresie nadania nazw ulicom na terenie Gminy Dobra.
  9. Prowadzenie wykazu ulic według miejscowości znajdujących się na terenie Gminy Dobra.
  10. Przekazywanie uchwał podjętych przez Radę Gminy w zakresie nazw ulic odpowiednim instytucjom.
  11. Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
  12. Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na danym stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień publicznych.
  13. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych
    w ramach powierzonego zakresu czynności.
  14. Sporządzanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy oraz sprawozdań z działalności Wójta.
  15. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
  16. Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu obowiązków.
  17. Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy z zakresu swoich obowiązków.
  18. Obowiązek prowadzenia ewidencji wydatków, w tym wydatków inwestycyjnych
    i uzgadnianie z pracownikiem księgowości wartości tych nakładów co najmniej raz w roku (zwłaszcza na koniec roku) z wartościami wynikającymi z ksiąg rachunkowych.
  19. Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
  20. Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych
    i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.  
  21. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika zatrudnionego
    na stanowisku ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra – pełnienie zastępstwa na
    ww. stanowisku pracy.
  22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w ramach powierzonego zakresu obowiązków.

 

Powyższe sprawy dotyczą miejscowości znajdujących się na terenie Gminy Dobra:
Płochocin, Wołczkowo, Dołuje, Kościno, Skarbimierzyce, Redlica, Wąwelnica, Lubieszyn, Stolec.

 

Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:

  1. Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów.
  2. Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
  3. Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
  4. Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
  5. Sprawną i uprzejmą obsługę interesantów.
  6. Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
  7. Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
  8. Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
  9. Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
  10. Posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. Praca wykonywana będzie w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a.
    2. Praca o charakterze biurowym.
    3. Praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
    4. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
    5. Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
    6. Praca w dniach: poniedziałek w godz. 8.00 – 17.00, wtorek w godz. 8.00 – 15.00, środa, czwartek, piątek w godz. 7.00 – 15.00.
    7. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie - pobierz
  4. Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
  6. Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
  7. Kopia dowodu osobistego.
  8. Kopia dokumentu prawa jazdy.
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych – pobierz
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – pobierz
  12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku – pobierz
  13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) – pobierz

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub
  2. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
    ds. planowania przestrzennego w Referacie ds. Planowania Przestrzennego i Warunków Zabudowy w Urzędzie Gminy Dobra”.

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie:

do dnia 11 września 2015 r. do godz. 15.00.

W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu).

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 11 września 2015 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

 

  1. Dodatkowe informacje:
    1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna), drogą telefoniczną lub elektroniczną.
    2. Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani.
    3. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
    4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na
      ww. stanowisko urzędnicze są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

 

UWAGA:

Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne
i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202)”.

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.

 

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny.

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela: Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, Nr telefonu kontaktowego: 91 424 44 93.

Wójt

Teresa Dera

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
17 sie 2015

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
17 sie 2015, godz. 16:39

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
18 sie 2015, godz. 08:17