Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra

Dobra, dnia 28 czerwca 2016 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.2.2016.TG


OGŁOSZENIE 
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Dobra

z siedzibą w Dobrej
ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra

Stanowisko ds. komunalnych (drogi)
( nazwa stanowiska )


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902)
Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra

ogłasza nabór na 
wolne stanowisko urzędnicze 
ds. komunalnych (drogi)
w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji
w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a
72-003 Dobra

I.    Nazwa i adres jednostki: 
Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra

II.    Stanowisko pracy:        
Stanowisko ds. komunalnych (drogi) w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji w Urzędzie Gminy Dobra.

III.    Miejsce pracy:
Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej
Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji
Ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra

IV.    Nawiązanie stosunku pracy:
1.    Nawiązanie stosunku pracy:        od dnia 01 września 2016 r. 
2.    Forma zatrudnienia:                    umowa o pracę.
3.    Wymiar czasu pracy:                  pełny etat.

4.    Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony. 
5.    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
6.    Dla pracownika, o którym mowa w ust. 5, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą.

1)    Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych.
2)    Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem.
3)    Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

V.    Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1.    Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.    Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe budowlane.
3.    Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5.    Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
6.    Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

WYMAGANIA DODATKOWE: 
1.    Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
2.    Znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej:

1)    Ustawy o drogach publicznych,
2)    Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
3)    Ustawy o ochronie danych osobowych,
4)    Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5)    Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
6)    Ustawy o Finansach publicznych,
7)    Ustawy o Rachunkowości,
8)    Ustawy o samorządzie gminnym,
oraz aktów wykonawczych do niniejszych ustaw.

3.    Preferowane wykształcenie wyższe: budownictwo w zakresie infrastruktury drogowej.
4.    Znajomość topografii Gminy Dobra.
5.    Wysoka kultura osobista.
6.    Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres. 
7.    Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
8.    Umiejętność pracy w zespole.
9.    Komunikatywność.
10.    Terminowość, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność.
11.    Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej),
    
VI.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.    Realizacja zadań w zakresie remontów dróg oraz nadzór nad prowadzonymi remontami.
2.    Przekazywanie i odbiór placu budowy pod remonty dróg.
3.    Udział w odbiorach końcowych wykonywanych robót i sporządzanie protokołu odbioru.
4.    Sporządzanie protokołów odbioru przed upływem okresu gwarancyjnego,
5.    Sporządzanie informacji o zwolnieniu lub zatrzymaniu zabezpieczenia należytego wykonania robót i przekazanie jej na stanowisko ds. księgowości budżetowej.
6.    Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, celem ogłoszenia przetargu na remont dróg gminnych.
7.    Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
8.    Prowadzenie okresowej kontroli dróg na terenie Gminy Dobra (dwa razy w roku):
- w terminie do dnia 30 czerwca każdego roku kalendarzowego,
- w terminie do dnia 15 października każdego roku kalendarzowego,
i sporządzanie stosownych protokołów z kontroli.
9.    Sprawdzanie faktur (dotyczących remontów) pod względem merytorycznym, zgodnie z umowami zawartymi na wykonanie tych robót.
10.    Sporządzanie sprawozdania z przeprowadzonych remontów dróg.
11.    Uzgadnianie lokalizacji zjazdów dróg gminnych.
12.    Współpraca z właściwymi organami, w zakresie uzgadniania zjazdów.
13.    Zastępstwo Pana Łukasza Klimczaka, zatrudnionego na stanowisku ds. komunalnych (drogi) – w okresie usprawiedliwionej nieobecności w pracy (m.in. urlop wypoczynkowy, zwolnienie lekarskie, delegacja i inna usprawiedliwiona nieobecność w pracy).
14.    Przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi dotyczących udzielania informacji publicznej w ramach powierzonego zakresu czynności.
15.    Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych.
16.    Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski mieszkańców oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwienie, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień.
17.    Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych.
18.    Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności Wójta.
19.    Przygotowywanie wniosków przychodów i wydatków wraz z uzasadnieniem do projektu budżetu gminy na następny rok celem zabezpieczenia realizacji zaplanowanych zadań.
20.    Przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Rady Gminy z zakresu swoich obowiązków.
21.    Przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
22.    Obowiązek prowadzenia ewidencji wydatków, w tym wydatków inwestycyjnych i uzgadnianie z pracownikiem księgowości wartości tych nakładów co najmniej raz w roku (zwłaszcza na koniec roku) z wartościami wynikającymi z ksiąg rachunkowych.
23.    Dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego.
24.    Informowanie z wyprzedzeniem Wójta Gminy o wyczerpaniu środków finansowych i konieczności zwiększenia ich w planie finansowym.
25.    Przekazywanie informacji wraz z dokumentacją fotograficzną w zakresie prowadzonych na stanowisku inwestycji do publikacji na stronie internetowej gminy. 
Treść przekazywanych informacji winna być uzgodniona z przełożonym.
Przekazując informację należy wskazać miejsce ich umieszczenia na stronie internetowej.
26.    Bieżące aktualizowanie informacji na temat prowadzonych inwestycji zamieszczonych na stronie internetowej gminy ( tekst + zdjęcia ). 
27.    Sprawdzanie czy przekazane informacje zostały zamieszczone we wskazanym terminie i we wskazanym miejscu na stronie internetowej gminy. 
28.    Przekazywanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku wymagających publikacji w BIP oraz ich aktualizacja. 
Treść przekazywanych informacji winna być uzgodniona z przełożonym.
Przekazując informację należy wskazać miejsce ich umieszczenia w BIP (dokładnie wskazując ścieżkę).
29.    Realizacja zadań obronnych i ochrony ludności, wynikających z Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy Dobra i Planu Obrony Cywilnej Gminy.
30.    Realizacja innych zadań zleconych przez Kierownictwo Urzędu, w ramach powierzonego zakresu czynności.
 

Ponadto, pracownik jest odpowiedzialny za:
1.    Należyte i sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków oraz prawidłowe przechowywanie prowadzonych przez siebie akt i dokumentów.
2.    Prawidłowe gromadzenie materiałów potrzebnych do załatwienia sprawy, wyczerpujące ustalenie stanu faktycznego.
3.    Znajomość i ścisłe stosowanie obowiązujących przepisów.
4.    Przestrzeganie terminów przy załatwianiu spraw.
5.    Sprawną i uprzejmą obsługę interesantów.
6.    Przestrzeganie dyscypliny pracy, tajemnicy państwowej i służbowej.
7.    Przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej wraz z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcji dotyczącej postępowania z materiałami archiwalnymi.
8.    Uzupełnienie kwalifikacji zawodowych w zakresie własnej specjalizacji.
9.    Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
10.    Posługiwanie się powierzonym sprzętem i materiałami zgodnie z ich przeznaczeniem.

VII.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.    Praca wykonywana będzie w budynku Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Granicznej 24a (Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji). 
2.    Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalety.
3.    Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się po terenie Gminy Dobra pieszo, samochodem służbowym (samochód nie przystosowany do transportu wózków inwalidzkich) lub samochodem prywatnym.
4.    Z wykonywaniem zadań służbowych wiąże się praca w różnych warunkach atmosferycznych (praca na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych).
5.    Stanowisko pracy związane z pracą przy monitorze ekranowym, obsługą interesanta.
6.    Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
7.    Stres związany z koniecznością koordynowania wielu spraw jednocześnie.
8.    Na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku (praca przy monitorze ekranowym) i układu mięśniowo-szkieletowego (czynności wykonywane w pozycji siedzącej).
9.    Praca jednozmianowa, w godzinach:

  1.     poniedziałek:     8.00 – 17.00,
  2.     wtorek:              8.00 – 15.00,
  3.     środa:               7.00 – 15.00,
  4.     czwartek:          7.00 – 15.00,
  5.     piątek:              7.00 – 15.00.

10.    Przyjęcia interesantów na tym stanowisku odbywają się w poniedziałki, środy i czwartki, w godzinach określonych w ust. 9.

VIII.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6 %.


IX.    Wymagane dokumenty:
1.    List motywacyjny.
2.    Życiorys - curriculum vitae - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
3.    Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie www.bip.dobraszczecinska.pl. - wzór 
4.    Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5.    Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6.    Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7.    Kopia dowodu osobistego.
8.    Kopia dokumentu prawa jazdy.
9.    Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902)
10.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych – wzór.
11.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór.
12.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku – wzór.
13.    Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn.zm.) – wzór.

X.    Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
1)    osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy ul. Szczecińskiej 16a, lub 
2)    pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. komunalnych (drogi) w Urzędzie Gminy Dobra”.

Oferty wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy składać w terminie: 
do dnia 29 lipca 2016 r. do godz. 15.00.

W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze 
(liczy się data wpływu do Sekretariatu Urzędu Gminy Dobra).

Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po dniu 29 lipca 2016 r. oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.

XI.    Dodatkowe informacje:
1.    Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

  • I ETAP – sprawdzenie pod względem formalnych złożonych ofert,
  • II ETAP – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej, z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

2.    Kandydaci spełniający wymagania formalne, o terminie i miejscu II Etapu naboru 
(test pisemny, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. 
3.    Kandydaci, nie spełniający wymagań formalnych, nie będą informowani o wynikach.
4.    Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
5.    Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.

UWAGA:
Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn.zm.).
 

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego etapu naboru.

Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyny. 

Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela: Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra, Nr telefonu kontaktowego: 91 424 44 93.

        

Teresa Dera
Wójt Gminy Dobra
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
29 cze 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
29 cze 2016, godz. 08:57

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
29 cze 2016, godz. 09:09