Zapytanie ofertowe
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania polegającego na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwacji i naprawy elementów koszy do piłki koszykowej.
Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).
I. ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2012 r. – za wyjątkiem wykaszania, które będzie realizowane w okresie od 1 maja 2012r. do 31 października 2012r.
|
Nazwa zadania |
Częstotliwość wykonywania zadań |
1. |
Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości. |
dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a drugi do 30-go każdego miesiąca |
2. |
Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy – w okresie od 1.05.2012r. do 31.10.2012r. |
|
3. |
Opróżnianie koszy na śmieci ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości. |
|
4. |
Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw polegająca na: a) przesmarowaniu elementów obrotowych, b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub, c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach, d) poprawieniu naruszonych wzmocnień, e) drobnych naprawach mechanicznych, spawalniczych. |
W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ramach potrzeb |
5. |
Malowanie urządzeń zainstalowanych na placach zabaw farbami olejnymi, zewnętrznymi w istniejących kolorach w miesiącu maju. |
jeden raz w - miesiącu maju |
6. |
Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na: a) uzupełnieniu brakujących elementów (klepek na zadaszeniach, desek, itp. ) |
W czasie trwania umowy od 1 kwietnia do 31 października |
b) oczyszczeniu ze starych farb, lakierów i mchu i innych nalotów, |
jeden raz - w miesiącu maju |
|
7. |
Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący). |
w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy |
8. |
W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza (nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy). |
w ramach potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy |
9. |
Wymiana piasku wraz z wyczyszczeniem odchodów zwierzęcych w piaskownicach na placach zabaw. |
wymiana piasku: do 15-go kwietnia, do 15-go lipca i do 15-go września 2012 roku Czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw. |
II. PLACE ZABAW WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI
|
Plac zabaw |
powierzchnia |
urządzenia |
1. |
Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu) |
2.755 m² |
4 ławki |
2. |
Dobra, ul. Poziomkowa w ogrodzeniu |
370 m² |
6 ławek |
3. |
Grzepnica (w ogrodzeniu) |
1.797 m² |
3 stoły, 1 kosz, 10 ławek |
4. |
Wąwelnica (w ogrodzeniu) |
340 m² |
2 ławki |
5. |
Buk (w ogrodzeniu, przy boisku sportowym) |
2.102 m² |
12 stołów, 1 scena, 1 grill, 4 zadaszenia, kosz drewniany 2 szt., ogrodzenie od strony ulicy |
6. |
Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie ) |
625 m²(wraz z dojściem do placu) |
2 stoły, 1 kosz |
7. |
Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie) |
900 m² |
4 stoły |
8. |
Kościno (za sklepem po prawej stronie ) |
600 m² |
4 stoły |
9. |
Łęgi (za drewnianym ogrodzeniem z desek) |
3.195 m² |
5 stołów, 1 scena, ogrodzenie |
10. |
Skarbimierzyce (w ogrodzeniu) |
789 m² |
2 ławki |
11. |
Redlica (w ogrodzeniu) |
180 m² |
2 ławki |
|
ŁĄCZNA POWIERZCHNIA |
13 643 m² |
|
III. PLACE ZABAW, NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ PIASKOWNICE:
Dobra ul. Osiedlowa, Dobra ul. Poziomkowa, Grzepnica, Wąwelnica, Stolec, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Bezrzecze, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk.
IV. TERENY REKREACYJNE WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI
- Teren rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m², (1 grill ,1 kosz, 6 ławostołów i 2 zadaszenia)
V. UWAGI DLA WYKONAWCÓW:
- Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.
- Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.
- Po zakończeniu każdego miesiąca zostanie sporządzony protokół odbioru prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.
VI. SKŁADANIE OFERT :
- Termin złożenia ofert ustala się do dnia 27.03.2012 r. do godziny 10.30.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na sprzątanie, wykaszanie, opróżnianie koszy wraz z wywiezieniem nieczystości, konserwację i malowanie urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwację i naprawę elementów koszy do piłki koszykowej w Gminie Dobra”.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2012 r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a lub na adres Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
- Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Anny Komajda - Pryczek pod nr tel. (91) 311 36 18
Wójt Teresa Dera
Załacznik nr 1 - oferta >> pobierz
Oświadczenie >> pobierz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
16 mar 2012
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
16 mar 2012, godz. 15:21
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
17 mar 2012, godz. 09:29